Emmaus Kringloopwinkel Bilthoven

Emmaus Bilthoven is gevestigd aan de Julianalaan 27 te Bilthoven en beschikt over een viertal verkoopruimtes voor onder andere meubelen, bric à brac, boeken en schilderijen en een afdeling voor kinderkleding en speelgoed.

Emmaus Kringloopwinkel Bilthoven

Bij bric à brac is onder andere aardewerk, glaswerk, bestek en keukenbenodigdheden te vinden maar ook dames- en herenkleding, riemen e.d.

In de meubelhal kunt u behalve uit meubels en wandversieringen ook electrische apparaten, audio-apparatuur, lampen, cd’s, dvd’s vinden.

Op het platform staan de schoenen, maar ook kinderkleding, speelgoed en schoentjes voor de kleinsten. Ook sportartikelen en huishoudelijk textiel (gordijnen, lakens, beddengoed e.d.) en nachtkleding vindt u hier.

De boekenafdeling bevat alle soorten boeken, tijdschriften, kaarten e.d.

De winkel is op vier middagen per week geopend voor de verkoop. De overige dagen en ochtenden zijn de vrijwilligers bezig met het sorteren van spullen die de bewoners van Bilthoven en omstreken dagelijks inleveren en die vaak nog zeer bruikbaar zijn. Ook kunnen grotere objecten zoals meubels, mits in redelijke staat, bij de mensen thuis opgehaald worden.

Inbreng van goederen is mogelijk op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.15 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (ook op zaterdag).
Tijdens de openingstijden van de winkel kunnen alleen kleine spullen worden ingebracht.